مدیریت طرف حساب ها

Estimated reading: 1 minute 527 views

در صورتیکه که هنوز هیچ طرف حسابی در برنامه موج تعریف نکرده اید، ابتدا آموزش تعریف طرف حساب را مشاهده نمایید.

برای مدیریت طرف حسابهای خود به امور تجاری> طرف حسابها بروید:

در صورتیکه می خواهید بدهکاری/بستانکاری طرف حساب ها در صفحه نمایش داده شود باید تیک «نمایش بدهکاری/بستانکاری» را فعال نمایید که در اوایل استفاده از برنامه مشکلی ایجاد نخواهد کرد ولی در صورتیکه حجم داده های شما خیلی زیاد شود(بالای هزار فاکتور)، فعال بودن این گزینه باعث کاهش سرعت برنامه به منظور محاسبه مانده طرف حساب ها خواهد شد.

شما می توانید طرف حسابهایی که بیشتر با آنها در ارتباط هستید را در قسمت علاقه ها قرار دهید. بدین منظور برروی دایره انتخاب کلیک کرده و طرف حساب مورد نظر را انتخاب کنید.
 اگر خواستید طرف حساب انتخاب شده را حذف یا تغییر دهید، کافیست چند ثانیه انگشت خود را برروی دایره انتخاب نگه داری کرده و گزینه حذف یا تعویض را انتخاب نمایید.

در لیست طرف حسابها، با کلیک برروی فلش کوچک سمت چپ هر طرف حساب می توانید گزارش عملکرد، یادداشت ها و مشخصات ایشان دسترسی پیدا کرده، به ایشان پیامک بدهید و یا تماس بگیرید.

report

با کلیک برروی طرف حساب، صفحه جدیدی باز می شود که در آن می توانید به موارد زیر دستیابی پیدا کنید.

edit

ارتباط با طرفحساب: روش های مختلف ارتباط با مشتری.

اسناد طرفحساب: دستیابی سریع به فاکتورهای خرید یا فروش، دریافتی/پرداختی ها و همچنین موارد مانند وام ها و قرض هایی که در قسمت امور شخصی برای طرفحساب مربوطه ایجاد کرده ایم. 

اطلاعات:  دستیابی به اطلاعات، گزارش معین و عملکرد طرفحساب؛ همچنین در صورتی که موقعیت مکانی فروشگاه طرف حساب را هنگام تعریف ایشان،مشخص کرده باشید با لمس گزینه «در نقشه» می توانید موقعیت آن را برروی نقشه مشاهده نمایید.

برای حذف و ویرایش طرف حساب نیز می توانید گزینه  «مداد» یا «سطل زباله» را انتخاب کنید.

مرتب سازی لیست طرفحساب ها

به لیست طرف حساب ها، برای مرتب سازی طرف حساب ها که بر حسب حروف الفبا نمایش داده شوند یا کد اشتراک، برروی ایکون بالا سمت چپ صفحه کلیک کنید.

sort

با باز کردن منو کشویی سمت راست در صفحه نیز به موارد زیر دسترسی پیدا می کنید:

menu
  1. متولدین این ماه : در صورتیکه تاریخ تولد طرف حساب های خود را وارد کرده باشید در این بخش متولدین هر ماه به شما نمایش داده می شود.
  2. ورودی اکسل: برای ورود اطلاعات طرفحساب ها به صورت یکجا با فرمت اکسل از این گزینه استفاده کنید.
  3. خروجی اکسل: می توانید از نام به همراه موارد انتخابی کد، نام پدر، تلفن، آدرس و بدهکاری/بستانکاری طرف حساب های خود خروجی اکسل بگیرید.
  4. چاپ و PDF: برای پرینت گرفتن موارد خروجی اکسل از طریق پرینترهای معمولی (که قابلیت اتصال به دستگاه اندرویدی را دارند)، فیش پرینتر ها (پرینترهای همراه) و یا گرفتن خروجی pdf از این گزینه استفاده نمایید.
  5. نقشه فروشگاه ها: در صورتیکه موقعیت مکانی طرف حسابهای خود را وارد کرده باشید با کلیک برروی این گزینه و با نصب نرم افزار مورد نیاز می توانید موقعیت فروشگاه های همه طرف حسابهای خود را به صورت یکجا برروی نقشه مشاهده نمایید.

نظر بدهید