مدیریت کالاها و خدمات

Estimated reading: 1 minute 238 views

اگر کالایی تا کنون تعریف نکردید طبق آموزش تعریف کالا/خدمات اول کالاها و خدمات خود را در برنامه حسابداری موج تعریف نمایید.

برای مدیریت کالاها و خدمات خود به امور تجاری> کالا/خدمات بروید.
در اینجا کالاها و خدمات خود را در دسته های تعریف شده می توانید نگاه کنید. در سمت چپ هر محصول موجودی فعلی و قیمت فروش آن قابل مشاهده است.

تعداد موجودی:۴۰ / آخرین قیمت فروش: ۱۹۰۰۰۰۰

ویرایش/حذف دسته بندی: بدین منظور برروی دسته مورد نظر چندثانیه انگشت خود را نگه دارید تا پنجره ویرایش و حذف دسته نمایان شود. در صورتیکه گزینه حذف را انتخاب نمایید می توانید محصولاتش را به دسته دیگری منتقل نمایید.

ویرایش/حذف محصول : بدین منظور برروی محصول مورد نظر یک مرتبه کلیک کنید و ویرایش یا حذف را انتخاب نمایید. در صورت حذف یک محصول، صرفا ورود/خروج های آن محصول حذف شده و تغییری در فاکتورهایی که این محصول در آن ثبت شده است، رخ نخواهد داد.

برای اشتراک گذاری تصویری یا متنی محصول، برروی علامت اشتراک گذاری در بالا سمت چپ هر محصول کلیک نمایید.

در سمت راست برنامه ،منو کشویی وجود دارد که با باز کردن آن می توانید به موارد زیر دسترسی پیدا کنید:

۱) اجناس با موجودی کم: مشاهده اجناسی که موجودی آنها کمتر از حد هشدار ( که هنگام تعریف محصول مشخص کردید) است.

۲) تغییر گروهی قیمت: افزایش یا کاهش درصدی یا ریالی محصولات موجود در همه دسته ها یا یک دسته خاص.

price
 ۳) تحلیل موجودی انبار: مشاهده ارزش خرید و ارزش فروش محصولات بر حسب قیمت اول تعریف شده برای هر محصول و مجموع موجودی محصولات در یک دسته خاص یا همه دسته ها.
anbar

۴) مرتب براساس الفبا/ کد/جدید بودن: می توانید مشخص کنید که محصولات بر حسب الفبا یا کد محصولات یا جدید بودن(هرکدام جدیدتر تعریف کرده باشید اول نمایش داده می شود)مرتب شوند.

sort

۵) نمایش کاتالوگی/لیست محصولات: در صورتیکه می خواهید محصولات شما به صورت جدولی و با تصاویر بزرگ نمایش داده شود با لمس این گزینه می توانید محصولات را به صورت جدولی ۲*۲ یا ۳*۳ نمایش دهید.

۶) ورودی اکسل: منی توانید برای ورود کالاها به صورت یکجا و در فرمت اکسل از این گزینه  استفاده کنید.

۸) خروجی اکسل: می توانید ازهمه دسته ها یا دسته های خاصی از لیست محصولات خود خروجی اکسل بگیرید و مشخص نمایید که در آن موجودی، قیمت خرید و فروش و کد محصول نمایش داده شوند یا نه.

۹) چاپ و PDF: برای چاپ لیست محصولات از طریق پرینترهای معمولی (که قابلیت اتصال به موبایل را دارند)، پرینتر های همراه (فیش پرینترها) و یا خروجی pdf از این گزینه می توانید استفاده نمایید.

نظر بدهید