مدیریت دریافتی / پرداختی ها

Estimated reading: 1 minute 58 views

در صورتیکه هنوز هیچ دریافتی/پرداختی ثبت نکردید ابتدا «آموزش ثبت دریافتی/پرداختی» را مشاهده کنید.
برای مشاهده همه دریافتی/پرداختی های ثبت شده در حسابداری موج به امور تجاری> دریافتی/پرداختی بروید:

به صورت پیشفرض به شما دریافتی های چک و نقد این ماه نمایش داده می شود که شما می توانید بین تب پرداختی و دریافتی جابه جا شوید و یا از پایین صفحه حالت نمایش لیست را به فقط چک، فقط نقد و یا چک و نقد تغییر دهید، همچنین با انتخاب حالت «چک»می توان وضعیت چک ها را برای نمایش فیلتر کرد.

هر چند در این صفحه فیلترهای مناسبی برای مشاهده دریافتی/پرداختی ها در نظر گرفته شده است با این حال اگر به جستجوی دقیق تری نیاز دارید و مثلا می خواهید دریافتی/پرداختی های یک طرفحساب خاص را در بازه زمانی مشخص (مثلا شش ماه، یکسال)، و یا دسته بندی و یا وضعیت خاصی را نگاه کنید برروی ذره بین پایین سمت راست کلیک کنید تا وارد صفحه جستجو شوید و به راحتی با فیلتر کردن هر مورد گزارش بگیرید.

search2

برای ویرایش هر مورد برروی علامت سه نقطه، حذف علامت سطل زباله و به اشتراک گذاری علامت اشتراک در پایین سمت چپ هر آیتم کلیک نمایید.
با کلیک برروی اشتراک گذاری هر آیتم پنجره زیر برای شما نمایش داده می شود که نیازی به توضیح ندارد:

 

برای تغییر وضیعت چک ها نیاز به ویرایش چک نیست، کافیست برروی وضعیت چک که پایین سمت راست هر چک نوشته شده کلیک کرده و وضعیت آن را تغییر دهید.
در صورتیکه چک شما ، دریافتی و در جریان باشد، گزینه ؛خرج چک؛ برای شما نمایش داده می شود که با کلیک برروی آن می توانید این چک را به طرف حساب دیگری بدهید و یا برای فاکتوری ثبت نمایید:

نظر بدهید